Regulamin rezerwacji i realizacji wizyt:
- YASUMI Instytut Zdrowia i Urody zwany dalej "Yasumi Instytut Zdrowia i Urody" ze stroną internetową www.debica.yasumi.pl oraz siedzibą w Dębicy ul Kolejowa 42.
- Godziny otwarcia: od poniedziałku do piątku: 9.00- 20:00, sobota: 9:00 - 17:00. W dni świąteczne ustawowo wolne od pracy Yasumi jest nieczynne.
- Yasumi oferuje kompleksowy pakiet usług kosmetycznych, fachowe porady i konsultacje kosmetyczne, możliwość zakupu kosmetyków detalicznych, bonów prezentowych, pakietów zabiegowych i wielu innych usług.
- Klient przed wykonaniem zabiegu w trakcie konsultacji ma obowiązek poinformować pracownika Yasumi o wszelkich chorobach, alergiach, przyjmowanych lekach, suplementach diety, ciąży, połogu wstawionych protezach, zastawkach, rozruszniku serca, wykonanych zabiegach w domu lub w innym salonie oraz pozostałych przeciwwskazaniach do zabiegu.
Klient ma obowiązek do stosowania się do zaleceń po zabiegu zgodnie z instrukcją przekazaną podczas zabiegu. Yasumi nie bierze odpowiedzialności za powikłania po zabiegu, brak efektów zabiegu w przypadku nie stosowania się do zaleceń po zabiegu oraz pielęgnacji domowej. - Wszelkie reklamacje dotyczące zabiegu należy zgłosić na piśmie (osobiście dostarczając podpisaną reklamację lub mailowo debica@yasumi.pl) w ciągu maksymalnie 48h od wykonania zabiegu. Do rozpatrzenia reklamacji konieczna może być osobista konsultacja z odpowiednim terapeutą w Yasumi w ciągu 72h od wykonania zabiegu. Dalsze postępowanie reklamacyjne podlega przepisom kodeksu cywilnego. Na manicure i pedicure hybrydowy udzielamy 5 dni gwarancji licząc dzień wizyty jako pierwszy dzień gwarancji.
- Zakup usługi w Yasumi jest równoznaczne ze złożeniem przez Klienta oświadczenia, iż nie ma żadnych przeciwwskazań zdrowotnych do korzystania z usług oferowanych przez Yasumi oraz że zapoznał się z niniejszym regulaminem i akceptuje jego warunki. Za ewentualne konsekwencje powikłań po zabiegu w wyniku niepoinformowania o zaistniałych przeciwwskazaniach lub niezastosowania się do zaleceń po zabiegu całkowitą odpowiedzialność będzie ponosił Klient, co za tym idzie zrzeka się wszelkich roszczeń wobec Yasumi.
- Ceny zawarte w cenniku na stronie internetowej nie są ofertą handlową, mogą ulec zmianie, w zależności od ilości zużytego materiału oraz indywidualnie dopasowanej oferty dla Klienta.
- W przypadku zmiany cen, Klient będzie informowany o tym przed zabiegiem.
- Karnety wykupione w Yasumi ważne są przez okres 3 miesięcy od daty wykonania pierwszego zabiegu lub zgodnie z terminem określonym na piśmie przez kosmetologa.
- Nasze promocje i rabaty nie łączą się ze sobą oraz z voucherami, bonami zniżkowymi i bonami prezentowymi.
- Nie przyjmujemy zwrotów zakupionych usług lub kosmetyków.
- Za przedmioty pozostawione bez opieki na terenie gabinetu Yasumi nie ponosi odpowiedzialności.
- Za usługi świadczone w Yasumi płatności można dokonać gotówką, kartą płatniczą, kredytową, voucherami, bonami lub przelewem na wskazane konto. W przypadku płatności przelewem środki na koncie muszą zostać zaksięgowane najpóźniej 2 dni przed umówionym zabiegiem.
- W przypadku gdy Klient rezerwuje zabiegi dla 2 i więcej osób lub zabiegi których czas trwania przekracza 2,5 godziny Instytut Yasumi pobiera zadatek w wysokości min. 50zł za każdą rozpoczętą godzinę rezerwacji. Zadatek przepada w przypadku nie zrealizowania zamówionej usługi w terminie.
Płatności można dokonać gotówką, kartą płatniczą, kredytową lub przelewem na wskazane konto. W przypadku płatności przelewem środki na koncie muszą zostać zaksięgowane najpóźniej na 2 dni przed umówionym zabiegiem. - Klienta obowiązuje zakaz spożywania alkoholu i środków odurzających w dniu wizyty.
- Klient, który posiada voucher, bon lub zaproszenie, którym opłacony zostanie zabieg winien okazać go przed rozpoczęciem zabiegu, a poinformować o jego posiadaniu przy dokonywaniu rezerwacji, podając numer zaproszenia.
- Klient dysponujący opłaconym wcześniej karnetem, bonem prezentowym lub voucherem, może jednokrotnie opuścić umówiony zabieg, konieczne jest jednak odwołanie wizyty z zachowaniem min. 72 godzin. Jeżeli 72-godzinne wyprzedzenie nie zostanie zachowane Yasumi SPA ma prawo traktować usługę jako zrealizowaną. W przypadku kiedy Klient dysponujący opłaconym wcześniej karnetem, bonem prezentowym lub voucherem powtórnie nie przyjdzie na umówioną wizytę, Instytut Yasumi traktuje to jako usługę zrealizowaną, kwota zgodnie z rodzajem usługi zostanie potrącona z karnetu, bonu lub vouchera. Z bonu potrącana jest wartość umówionej wizyty, czyli w przypadku bonu na konkretny zabieg bon przepada, a w przypadku rezerwacji zabiegu w ramach bonu kwotowego, z bonu potrącana jest wartość umówionego zabiegu (jeśli jest to usługa "Konsultacja z zabiegiem", z bonu potrącane jest 150zł)
- Przedpłata Booksy- jest bezzwrotna w całości jeśli klient nie poinformował pracownika salonu o nieobecności telefonicznie lub sms pod nr tel 519782082, lub poinformuje o nieobecności po minionym terminie rezerwacji. Przedpłata jest rekompensatą za zarezerwowany czas, który w przypadku braku wcześniejszego odwołania zostanie niewykorzstany przez żadnego innego klienta. Wpłacona przedpłata jest formą potwierdzenia rezerwacji danego terminu. Klient do 72 godz przed wizytą może złożyć rezygnację lub zmianę terminu wizyty nie tracąc dokonanej przedpłaty.
- W przypadku, gdy Klient 2-krotnie nie stawi się na umówioną wizytę, przy umawianiu kolejnej wizyty pracownik ma prawo poprosić o dokonanie wpłaty zadatku, który przepada z chwilą niestawienia się w umówionym terminie. Przedpłaty można dokonać gotówką, kartą lub przelewem na konto. Kwota musi zostać zaksięgowana na koncie najpóźniej na 2 dni przed terminem zabiegu.
- Seria zabiegowa 4+1-maksymalny odstęp między zabiegami w serii wynosi 8 tygodni. Po upływie tego czasu seria zostaje przerwana a piąty gratisowy zabieg nie przysługuje. Klientowi nie przysługuje ewentualna reklamacja odnośnie braku efektu zabiegowego ze względu na przerwaną serię.
- Wszystkie osoby znajdujące się na terenie Yasumi są zobowiązane przestrzegać niniejszego regulaminu i stosować się do zaleceń pracowników.
Regulamin nabywania i realizacji bonów upominkowych:
- Definicje: bon upominkowy, zwany dalej Bonem - bon na określony zabieg/pakiet zabiegów/określoną kwotę nabywany przez Klienta Instytutu, zwanego dalej Zamawiającym, dla osoby trzeciej, zwanej dalej Obdarowaną. Instytut – placówka YASUMI, w której nabywany i realizowany jest Bon (YASUMI Instytut Zdrowia i Urody, ul. Kolejowa 42, 39-200 Dębica).
- Bony upoważniają do skorzystania z usług/zakupu produktów zgodnie z obowiązującym cennikiem.
- Obdarowany zobowiązany jest do wcześniejszej rezerwacji dogodnego terminu wizyty z podaniem numeru Bonu (znajduje się w dolnej części Bonu) pod numerem telefonu Instytutu, bądź osobiście w Instytucie.
- Bon należy okazać przed skorzystaniem z zabiegu.
- Bon ważny jest przez 3 miesiące od momentu jego nabycia. Na prośbę Zamawiającego ważność może być przedłużona (opcja dostępna wyłącznie podczas składania zamówienia, nie obowiązuje po odbiorze lub wysyłce Bonu).
- Bony nie podlegają zwrotowi, ani wymianie na gotówkę.
- W przypadku, gdy wartość usługi i/lub nabywanych preparatów jest niższa niż wartość Bonu, SPA nie jest zobowiązany do zwrotu różnicy wartości.
- W przypadku, gdy wartość usługi i/lub nabywanych preparatów przekroczy wartość Bonu, Obdarowany dopłaca różnicę.
- Jeżeli Bon obejmuje zabiegi, które z powodu istnienia przeciwwskazań nie mogą zostać wykonane u Obdarowanego, istnieje możliwość ich zamiany na inne o tej samej lub podobnej wartości.
- Bony nie łączą się z promocjami i rabatami dostępnymi w Instytucie.
- Bon może zostać zrealizowany podczas kilku wizyt w Instytucie.
- Bon kupiony w YASUMI Instytucie Zdrowia i Urody przy ul. Kolejowej 42 w Dębicy nie może zostać zrealizowany w innych placówkach YASUMI.
- Bon może być wykorzystany do zapłaty za preparaty i/lub usługi tylko i wyłącznie w okresie jego ważności.
- W przypadku nie odwołania lub nie przełożenia (drogą telefoniczną lub smsową) zarezerwowanej wizyty minimum 3 dni przed zaplanowanym terminem, z bonu potrącana jest wartość 50zł w przypadku bonu kwotowego, jak również bonu na zabieg
- Bony podarunkowe na makijaż permanentny występują w formie zaproszenia w zalakowanej kopercie, pakowane są gratis w ozdobną torebkę prezentową.
- Sprzedaż bonów podarunkowych nie obejmuje zabiegów z medycyny estetycznej oraz dermatologii. Realizacja bonów kwotowych nie obejmuje tych usług.
- Sposób pakowania Bonu oraz zawarte w nim dodatki (gratisy) zależą od wartości oraz od rodzaju usługi.
- Bony podarunkowe od 150zł występują w formie zaproszenia w zalakowanej kopercie.
- Bony podarunkowe od wartości 300zł występują w formie zaproszenia w zalakowanej kopercie, pakowane są gratis w ozdobne pudełko prezentowe w zależności od dostępności + w prezencie ręczniczek firmowy
- Bony podarunkowe od wartości 400zł pakowane są gratis w ozdobne pudełko prezentowe (do wyboru różne rodzaje kartoników według dostępności), dołączamy w prezencie jeden mini produkt (poj. 30-50ml) w zależności od dostępności + firmowy ręczniczek
- Do bonów podarunkowych od wartości 500 zł (ozdobne pudełko + firmowy ręczniczek gratis) dołączamy w prezencie dwa mini produkty (poj. 30-50ml) w zależności od dostępności.
- Do bonów podarunkowych od wartości 700zł (ozdobne pudełko + firmowy ręczniczek gratis) dołączamy w prezencie 3 mini produkty (poj. 30-50ml) w zależności od dostępności
- Do bonów podarunkowych od wartości 1000zł ( ozdobne pudełko+ ręczniczek firmowy gratis) dołączamy w prezencie 3 mini produkty (poj.30-50ml) w zależności od dostępności oraz 1 pełnowartościowy produkt Yasumi
- W przypadku sytuacji nie ujętych w niniejszym Regulaminie decyzje podejmuje manager Instytutu.
- Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zakupu Bonów. Zamawiający oświadcza, iż zapoznał się z jego treścią akceptują go w całości.
- Ochrona danych osobowych:
- Kupujący dokonując Zamówienia, zakupu i rejestracji w Sklepie wyraża zgodę na gromadzenie i przetwarzanie przez Sprzedawcę danych osobowych podanych w formularzu zamówień w rozumieniu rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchwalenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) tzw. „RODO”. Dane osobowe są wykorzystywane wyłącznie w celu zawarcia, realizacji lub rozwiązania umowy sprzedaży Bonów i realizacji Usług.
- Administrator przetwarza dane osobowe w celu realizacji umowy (zakup Bonu).
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Firma Usługowo Handlowa REHADOM Piotr Pietrzycki z siedzibą w Pilzno Ul. Partyzantów 4 NIP: 8722097361
- Odbiorcami danych osobowych będą: podmioty zewnętrzne dostarczające i wspierające systemy teleinformatyczne Administratora, świadczące usługi związane z bieżącą działalnością Administratora, w tym w celu umawiania wizyt – na mocy stosownych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz przy zapewnieniu stosowania przez ww. podmioty adekwatnych środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę danych.
- Każdej osobie, której dane są przetwarzane, w zakresie wynikającym z przepisów prawa, przysługuje prawo dostępu do swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie niezbędnych danych osobowych i adresowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
Klauzula Informacyjna RODO
w związku z wejściem w życie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej jako „RODO”,
- Administrator danych osobowych.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie Piotr Pietrzycki prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Firma Usługowo Handlowa REHADOM Piotr Pietrzycki z siedzibą w miejscowości Pilzno.
Ma Pani/Pan prawo do skontaktowania się z Administratorem w następujący sposób :
- Listownie na adres : ul. Partyzantów 4, 39-220 Pilzno,
- Przez e-mail: rehadom@interia.pl,
- Telefonicznie : 519 782 082.
- Inspektor Ochrony Danych Osobowych
Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą Pani/Pan może się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz z korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem może się Pani/Pan kontaktować w następujący sposób :
- listownie na adres : ul. Partyzantów 4, 39-220 Pilzno.
- przez e-mail: rehadom@interia.pl
- telefonicznie: 519 782 082
- Cel przetwarzania danych osobowych.
Dane osobowe będą przetwarzane w celu:
- Realizacji umowy wykonania wybranej przez Ciebie usługi,
- Obsługi zgłoszeń, które Pani/Pan do nas kieruje (np. przez adres mailowy),
- Kontaktowania się z Pani/Panem (telefonicznie, mailowo lub za pomocą innych środków komunikacji elektronicznej), w celach związanych ze świadczeniem naszych usług,
- Realizowania zadań związanych z celami rachunkowymi oraz podatkowymi.
- Podstawa prawna przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest:
- Przepis prawa:
o Art. 6 ust. 1 lit. b) RODO.
- Przetwarzanie potrzebne jest do realizacji umowy wykonania wybranej przez Ciebie Usługi a to w zakresie następujących danych : imię i nazwisko, data urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), adres e-mail, nr telefonu, informacja na temat obecnego stanu zdrowia, informacja o odbytych zabiegach.
Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w oparciu o przesłanki określone w art. 6 RODO, a to :
- Pani/Pana zgoda na przetwarzanie danych osobowych,
- Przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną – w zakresie świadczenia usług.
- Uzasadniony interes Administratora – w zakresie danych zebranych, w związku z realizacją umowy świadczenia usług.
- Okres przechowywania danych.
Administrator będzie przechowywał Pani/Pana dane osobowe (dokumentacje medyczną) przez okres wskazany w art. 29 ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta.
- Odbiorcy danych.
Administrator może przekazywać Pani/Pana dane osobowe następującym Podmiotom:
- firmom księgowym – na podstawie umowy oraz wyłącznie zgodnie z naszymi poleceniami,
- podmiotom i organom, którym Gabinet jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe - na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, a to w szczególności art. 26 ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta.
- pracownikom Firmy Usługowo Handlowej REHADOM Piotr Pietrzycki, którzy wykonują usługi kosmetyczne w imieniu Administratora – na podstawie upoważnienia lub umowy powierzenia danych osobowych.
- Dostawcom usług na rzecz Firmy Usługowo Handlowej REHADOM Piotr Pietrzycki, za pośrednictwem których dbamy o serwis i sprawność sprzętu medycznego i kosmetycznego, bezpieczeństwo sieci informatycznej i baz danych służących do przetwarzania danych usług kosmetycznych oraz jakość świadczonych usług – na podstawie umowy oraz wyłącznie zgodnie z naszymi poleceniami.
- Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych.
W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Pani/ Panu prawo do:
- dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 RODO,
- sprostowania danych, na podstawie art. 16 RODO,
- usunięcia danych, na podstawie art. 17 RODO,
- ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 RODO,
- przenoszenia danych, na podstawie art. 20 RODO,
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, na podstawie art. 21 RODO.
- Prawo wycofania zgody.
W zakresie, w jakim Pani/Pana dane są przetwarzane na podstawie zgody – ma Pani/Pan prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wydanej przed jej wycofaniem. Zgodę można wycofać poprzez wysłanie oświadczenia o wycofaniu zgody na nasz adres korespondencyjny oraz nasz adres mailowy.
- Prawo wniesienia skargi do organu.
Przysługuje Pani/Panu także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Obowiązek podania danych osobowych.
- Podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy na wykonanie usługi.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne ale niezbędne do zawarcia umowy.
- Brak podania danych, o których mowa w pkt. 4 uniemożliwi wykonanie w/w usługi.
- Pozostałe informacje
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym z wykorzystaniem profilowania,
- Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowych.